Iduće kolo:

17. MNL "VUKOMERIČKE GORICE 2020."

Momačka večer!!! - 02/2020

Datum: 21.06.2020.

Tvrda i kvalitetno grbava Grbavica na Hotnje ove godine nas je dočekala u nešto boljem stanju nego prijašnjih godina. Dečki su si "dali" truda i dvaput prije Lige pokosili igralište. A to je za njih veliki napredak. Čak su ga i malo povećali u odnosu na prijašnje godine. Ali loše vrijeme koje je prethodilo samom događanju dodatno je otežalo uvjete našim dičnim malonogometnim snagama da još više pokažu kvalitetu na terenu za koju znamo da imamo.Po ne baš lijepom vremenu, ipak smo tu epizodu odradili. Neki su otišli zadovoljni, neki malo srditi, a neki su do kraja iskoristili blagodati koje je dala kiša i blatnjav teren, tako da su "lastavice" nakon službenog programa frcale po terenu sam tak. Kvalitetan učinak žujinih produkata dao je svoje. No, da mi nebi zaboravili na naše povijesne osobe, tu je jedna, vrlo zanimljiva.

GAVELLA, Branko Gavella, Branko, hrvatski kazališni redatelj, pedagog, teatrolog, kazališni kritičar i prevoditelj (Zagreb, 29. VII. 1885 – Zagreb, 8. IV. 1962). Filozofiju, germanistiku i slavistiku studirao u Beču, gdje je 1908. doktorirao. 1914. počeo je režirati u zagrebačkome HNK-u, gdje je bio ravnatelj Drame 1922–26., a 1926–29. bio je direktor Drame Narodnoga pozorišta u Beogradu. Utemeljitelj Akademije za kazališnu umjetnost u Zagrebu (1950) i jedan od osnivača Zagrebačkoga dramskoga kazališta (1953., danas Dramsko kazalište »Gavella«). Redoviti član JAZU bio je od 1961. Praizvedbom Golgote (1922), prvoga Krležina izvedenoga djela, započela je i puna afirmacija Gavelle kao redatelja. Do 1926. i odlaska u Beograd definitivno je profilirao svoju redateljsku poetiku. Temeljni Gavellini redateljski postulati očitavaju u jedinstvenosti i dramaturškoj logici scenskoga dispozitiva, u kojem se zamjećuju crte oplemenjenoga konstruktivizma, s odjecima ekspresionističkih obilježja te poštivanje tekstualnoga predloška – iz čega će poslije proizići njegova formulacija o vlastitu radu koji obilježava »zastupanje književnosti u kazalištu«. Istražujući hrvatsku baštinu posebnu je pozornost posvećivao H. Luciću, M. Držiću, I. Gunduliću i T. Brezovačkomu, a svoje je suvremenike, u rasponu od I. Vojnovića do M. Krleže i M. Matkovića, smatrao ishodištem za potvrdu vlastitih teorijskih pretpostavaka o redatelju kao idealnom zastupniku dramatičara pred javnošću. Velik prinos novom aspektu ambijentalne režije dao je na Dubrovačkim ljetnim igrama, posebice u realizacijama Goetheove Ifigenije na Tauridi (1953) i Vojnovićeva dramoleta Na taraci (1953). Kao redatelj, teatrolog i kazališni pedagog Gavella je proistekao iz srednjoeuropske kazališne moderne i nekih prepoznatljivih oblika scenskog ekspresionizma kao njezina kasnijega derivata. Po dubini pristupa redateljskom otjelotvorenju dramske književnosti i glazbene partiture na pozornici, Gavelli nedvojbeno pripada mjesto u vrhu moderne europske režije, a u hrvatskoj je teatrologiji jedan od njezinih neprijepornih prvaka.

To je kaj se tiče i dotikavle njega, da mi vidimo kaj smo i kak delal na terenu:

. kolo -
Gornja Opatija Kravarsko 0:7

Leptiri su valda jeden drugomu rekli kaj ga ide. Zvrpili se kak rakova deca u mehane pri Načelnice i krenuli. Odlučni. Nabrijani. Sa svim navijačima kaj ih moreju skupioti. A Jakov i Luka su najglasniji. Bravo dečki. Švabe iliti Futači kak da i nesu došli na tekmu. Neče jem se . Mokro jem je. Zato Leptirima nije bilo mokro nek su samo trpali i trpali. I još bi trpali, golove, da tekma nije završila.

Dubranec Šiljakovina 3:1

Malo je reči derbi. Oslabljeni Šumari kontra pojačane Ilovače. Jer Žac se zbudil i bil u pravom stanju u kakvom ga i poznamo. A onda je najgrđi. I Grga je došel. Je, malo mu se nije igralo, posle ga je čekal asfalt i speglani tereni samo za njega, ali on je grabil i grabil. Pograbil je pomalo indisponirane Šumare koje je Tona jedno vreme držal na životu. A kad je Joža Miškov napravil to kaje napravil, a Gefo se brčka na moru i trpa, onda je sve otišlo u stričku pininu.

Kozjača Donji Hruševec 1:2

Tradicionalno teška i neizvjesna tekma. Stari poznanici koji su svi više-manje, ipak manje, rodbinski vezani, nisu se baš puno pazili. Bila je to borba. Klizava ojtnanska Grbvica nije dozvolila neku protočniju igru, a u tom nadhebavanju sa terenom i protivnikom, malčeko spretnij su bili Krpičini sinovi dok Badelovim manekenima želimo više sreće u idućem kolu.

Markuševec Velika Buna 1:1

Buju-nebuju. Došli. Ipak, Kauboji su dojahali na svojim konjima raznih marki na teren koji im uvijek budi neka sjećanja iz najranijih mladosti djedova njihovih djedova. Jer pradomovina se ne zaboravlja. Tako su i oni, puni emocija istrčali na milu i dragu ojtnansku sinokošu gdje su ih u opasnom početnom startu čekali Divovi koji ih žele popapati za gablec. Međutoa, ipak je to malo preveliki zagriz za Divove, u ovom trenutku i njihovom stanju svijesti, tako da je podjela plijena, kojom su svi na zgubičku, ipak najrealnija.

Lijevi Štefanki Lučelnica 3:2

Da. To je bil derbi. Štel to negdo priznati ili ne. Šteta kaj se moral igrati u ovakvim vremenskim uvjetima i terenu. Jer da je to bilo negde na sfaltu, moglo se snimiti film o tome. Bio bi to lagani hard-core. Puno ekspicitnih scena, nabrijana atmosfera među hiljadama u gledalištu, Jazo izvan kontrole i crven u licu kak rak, Mirta smiren, gazda Sumrak hladan kao led na Antarktici, negdje u hladovini sjedi i pijucka.... bambuse. A na terenu: Fajt. Borba. Trka. Zbrka. Nezna se gdo koga i kam. Bojsi stalno imaju igrača manje, jer koliko smo skužili, brankar igra za kontra ekipu. Sreća kaj to ovi nesu skužili na vreme. Kad su skužili, bilo je kesno. Uglavnom, kaj da velimo, odlična igra dvije mlade i perspektivne ekipe koje u budućnosti čeka mnogo prepreka i pokoja gajba žuje previše. U jednoj riječi rečeno: ljepotica dana kaj se tiče kvalitete.

Strezojevo Novo Brdo 0:4

Tu se , možda, svašta očekivalo. Jer Kristuši su nakureni i nabrijani. I tako nabrijani Kristuši u početko zadaju neke problemčiće Žajinim miševima, ali kad je opal prvi golček, standardno dolazi do raspada sistema kod Kristuša i bilo je samo pitanje kuliko.

Hotnja Gornji Hruševec 2:2

Treba početi tekma, a nebo se otprlo. I to pošteno se otprlo. Kiša curi kaj da joj je zadnji put. I to fajn mrzla. Ipak, nemremo baš tuliko čekati jer toj priči z kišum se ne nazire kraj. Krećemo. Igramo jedan kombinirani sport za koji trebaju kapice i klizaljke u isto vreme. To se leti po terenu, to se proklizava, to je ........ ludnica, kratko rečeno, Nestabilnost maksimalna i to je bila posebna draž ove tekme Zlatekove bebe su počele malo jače pokazivati zube i već sad su učinak od lani premašili za 200 posto. Obadi, koji su već pomalo i Bumbari nisu se do kraja mogli odupreijeti svim tim naletima. Danči je silom prilika na golu, Mateo oče ali nejde, Tonček i Boksač pokušavaju, ali tu su z druge strane Mario i Dumba koji pomažu Nikole da bodek, veliki bodek, ostane doma.

Opatija Pokupsko 2:2

Za kraj priče opštinski derbi u kojem je podjela plijena, možda najrealnija. Ribiči se ne snalaze što Šaki obilato koristi i zabija dva lagana golčeka. A ruku na srce, ni mu to niti bilo teško zabiti. Onda je Kruno rekel dosta je bilo toga hebanja. I krenulo je prema golu Tigričof koji su već pomalo i Sinovi nesreće. Ribiči sprobavaju sve, pucaju iz svih raspoloživih sredstava, ali tu je Duba koji sve to s lakoćom fata. Ali nemre niti on sve, kad mu je uža obrana u potpunosti okrenula leđa i on je moral dvaput pokleknuti tak da je saki nekaj odnesel nakon vaterpolsko-klizačke predstave.

 

Tablica

Poz. Tim Uta Pob Ner Izg Dani Prim Razlika Bodovi
1 Dubranec 2 2 0 0 5 1 4 6
2 Lijevi Štefanki 2 2 0 0 4 2 2 6
3 Gornji Hruševec 2 1 1 0 3 2 1 4
4 Velika Buna 2 1 1 0 3 2 1 4
5 Markuševec 2 1 1 0 2 1 1 4
6 Kravarsko 2 1 0 1 9 3 6 3
7 Novo Brdo 2 1 0 1 4 1 3 3
8 Šiljakovina 2 1 0 1 4 5 -1 3
9 Donji Hruševec 2 1 0 1 2 3 -1 3
10 Gornja Opatija 2 1 0 1 2 7 -5 3
11 Pokupsko 2 0 2 0 5 5 0 2
12 Hotnja 2 0 2 0 5 5 0 2
13 Opatija 2 0 1 1 2 4 -2 1
14 Lučelnica 2 0 0 2 2 4 -2 0
15 Kozjača 2 0 0 2 2 4 -2 0
16 Strezojevo 2 0 0 2 0 5 -5 0
Malonogometna liga Vukomeričke gorice